Biomys, med andra ord en vanlig söndag!

Ikväll blir de bio för hela slanten. Jag, Anna, Rebecka och Kerstin ska gå och se "Brölloppsduellen". Tjejigare film går inte att hitta! Precis va vi känner för!

Idag är de bara 16 dagar kvar. GOSH!

Jag har börjat knåpa på min packningslista.. De är inte de lättaste. Fast jag kommer nog ta och kolla på den listan jag hade till Afrika i våras. De underlättar nog. Föresten så måste jag hitta en backpackerrygga... någon som har? Känns lite onödigt att gå och köpa en ny, men de lär ju bli så om jag inte hittar nån..

JAG BARA LÄNGTAR TILLS VI SITTER PÅ ARLANDA OCH ÄR PÅVÄG!!

Hoppas Anna och Rebecka skriver här snart! Och inte bara jag :D

/ Emelie

Bokat och klart!

Nu är vi påväg. Nästan i alla fall. Resan är bokad och betalad. Visumen är på gång. Vaccinationerna är almost done. Anna och Rebecka har sprutor kvar att ta. Vi ska i stort sett boka första hotellnatten i Bangkok.

Japp vi ska till THAILAND!!!!



Nu börjar nedräkningen..
17 dagar kvar!

/ Emelie

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0