Dag 6 - Koh Chang - total odlepanik & thaimassage!

Halloj alla dar hemma!!!

Denna dag tillbringades mest pa stranden har nedanfor vart hotell! Emelie och Anna letar desperat efter skuggplatser, Anna vagade inte ens nudda vattnet med tarna pga risk for krabbattack! Det slutade med att Rebecka ligger sjalv kvar och steker medan de andra tva sitter inne pa svalt internetcafe... Emelie gor efter lite velande en laaang och skon thaimassage medan Anna och Rebecka ser pa en underbar solnedgang sittandes pa en av alla stora strandgungor som finns har!

Det blir lite shoppande pa kvallen i form av klanning, badring och bikini! Massa mysiga stand och man borjar lara sig pruta... (Emelie och Anna blir dock alltmer forbannade pa Rebecka som inte har hjarta att pruta och istallet direkt svarar YES OKEY!)

Pa kvallen blir det panik da vi precis ska sova och Anna ska slacka lampan men FLYGER skrikandes i luften tillbaka i sangen da TVA ODLOR har tagit sig in i vart rum!!!!!! Vi doooooor och tillslut far Emelie vifta ut dom. Sedan sov ingen av oss riktigt gott den natten.... (aven pga Emelies thaiboxning i somnen som Anna fick utsta...)

chupchup!

    


Kommentarer
Postat av: Lasse

That's my daughter... YES OKEY:) Saknar dig hjärtat, snyft



Tur att ödlerensaren Emelie är med och att hon får avreagera sig på Anna! Men ni vet väl att dom e giftiga, ödlorna??!

2009-02-09 @ 20:41:26
Postat av: Karro

oj oj, det låter som om ni verkligen gett er iväg på en spännande resa! önska att jag också var med!!

wop wop =D

2009-02-11 @ 17:27:32
URL: http://mavi89.blogg.se/
Postat av: johanna

heeej Ecka!!!! vet du vad jag har gjort??

jo, i tisdags så lärde jag mi bess3 på tvärflöjt. den var ganska svår. och seda i onsdags då lärde jag mig att GALOPPERA!!!!!! det var sååååååååå kul!!! men... jag blev också biten igen och det var inte kul!!

2009-02-12 @ 14:26:25
Postat av: Rebecka

A Guuud vad coolt hanna!!!! var det inte laskigt att gallopera???? vilken hast gjorde du det pa och vem bet dig??!!! hoppas du ser att jag svarade har... pussussokraam!!

2009-02-15 @ 09:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0